Externe audit

De wereld van online marketing kan soms complex en overwelmend zijn. Elke dag komen er nieuwe tools bij en de grote hoeveelheden data maken het lastig om het te interpreteren.

  • Zijn we goed bezig?
  • Waar liggen kansen en waar moeten we direct mee stoppen?
  • Wat doen onze concurrenten?
  • Hoe kunnen we meer rendement uit onze online marketing activiteiten halen?

Met de Online Marketing Audit nemen we jouw website en alle activiteiten daaromheen onder de loep. We benaderen de website en processen met een frisse en objectieve blik vanuit verschillende invalshoeken (klant, werknemer of eindgebruiker). Vervolgens vertalen we alle marketingactiviteiten naar één samenhangend geheel.

Mogelijkheden

Na een intakegesprek zal in overleg worden bepaald welke van de volgende onderdelen relevant zijn voor jouw bedrijf:

  • Ontleding van online marketing strategie.
  • Prestaties en processen inzichtelijk maken.
  • GAP-analyse: hoe verhoudt de gewenste situatie zich tot de realiteit?
  • Analyse van websitegebruik (online customer journey).
  • Benchmarking: wat doen de concurrenten?

Na het uitvoeren van de audit worden de bevindingen in een rapport aangeleverd inclusief een actielijst met door te voeren wijzingen. Een deel van de wijzingen kun je waarschijnlijk zelf doorvoeren, maar in sommige gevallen zul je hulp nodig hebben van je webdeveloper.

Neem vrijblijvend contact op

Heb je een vraag of wil je een online marketing audit aanvragen? Neem dan contact op via het contactformulier of bel +316 1213 2376.