Direct resultaat met Google Ads

Met een Google Ads campagne (voorheen bekend als Google Adwords), kom je direct boven de organische zoekresultaten te staan. Andere voordelen zijn:

  • Nauwkeurige targetting (denk aan regio, geslacht en interesses)
  • Elke klik en conversie wordt gemeten (inzicht in ROI)
  • Te gebruiken voor verschillende doeleinden (denk aan merkbekendheid, sales en leads)
  • Stopzetten wanneer je wilt

Hoe werkt Google Ads?

Er zijn 5 Google Ads campagnetypen:

  • Zoeknetwerk
  • Display Netwerk
  • Shopping
  • In-stream video
  • Universele app campagnes

Ginger Marketing is gespecialiseerd en gecertificeerd in het voeren van campagnes in het Zoek en Display netwerk. Hieronder worden beiden kort toegelicht.

pakket-2-raket-laptop-campagne

Adverteren in het zoeknetwerk

Elke dag worden er honderden miljoenen zoekopdrachten ingevoerd in Google. Met behulp van een Google Ads campagne kun je bieden op de zoekwoorden waarop je gevonden wilt worden. Hierdoor verschijnt jouw website boven de normale zoekresultaten. Afhankelijk van het bod, de concurrentie, de kwaliteit van de advertentie en de relevantie van jouw website wordt de positie van de advertentie bepaald.

Adverteren in het Zoeknetwerk is ideaal om het aantal websitebezoekers, leads of sales te verhogen.

Adverteren in het Display netwerk

Met het Google Display netwerk kun je potentiƫle klanten bereiken terwijl ze hun favoriete website bezoeken, een YouTube-video kijken of een app gebruiken.

Adverteren in het Display netwerk gebeurt aan de hand van afbeeldingen. Met behulp van targetingopties kun je de afbeelding op het juiste moment aan de juiste persoon laten zien. Dit soort advertenties hebben een groot bereik en zijn perfect voor het vergroten van je merkbekendheid.

Wat kost een Google Ads campagne?

Elke website is uniek en vraagt om een andere benadering. Dit betekent dat we op voorhand kosteloos beoordelen of een Google Ads campagne voldoende potentie biedt en wat de campagne ongeveer gaat kosten.

Nadat we het doel en de omvang van de campagne hebben bepaald, volgt een concrete prijsopgave.

Neem vrijblijvend contact op

Gebruik het contactformulier voor vragen of een prijsindicatie. Voor het aanvragen van een prijsindicatie dien je de link naar de website en het doel van de campagne te vermelden.